Infinity Aroma

Имајќи добро организиран кадар од партнери и од претставници, во соработка со “Гуру Аромас” компанија која постои од 2006 година, која е една од водечките компании за ароматизација во повеќе земји како Грција, Кипар, Албанија, Бугарија, Косово, Романија и Германија ние секогаш се трудиме да бидеме пионери во областа на парфемите и хигиената со најдобар квалитет и цена на пазарот. Преку аромите кои создаваат уникатен код на комуникација помеѓу бизнисот и потрошувачите, кој останува во меморијата создавајќи чувство на блискост.

Силно веруваме дека; мирисот е повеќе од неговата естетска вредност и суштина, тој влијае на нас на начин на кој никогаш не сме размислувале.
Инфинити Арома е основана и специјализирана за ароматизација, контрола на инсекти и хигиена во тоалетите.
Сетилото за мирис, иако обично не се перципира директно, е примарен фактор во нашите секојдневни одлуки, чувства и сеќавања. Се прашувате како? Прочитајте и откријте 5 начини на кои сетилото за мирис влијае на нашето секојдневие!
Мирис и меморија

Можеби не сте знаеле дека мирисот е најтесно поврзано од 5-те основни сетила со меморијата. Истражувањата покажуваат дека човечкиот мозок го памти секој мирис цела 1 година по првото изложување на него! За споредба, сетилото за вид опаѓа до 50% по само неколку месеци. Мирисот игра многу важна улога во човечките сеќавања бидејќи човечкиот ум ги поврзува местата, лицата и ситуациите со нивните придружни мириси. Дали некогаш сте почувствувале мирис кој ве вратил во детството или разбудил заборавено искуство? Ова се случува поради врската што ја прави вашиот мозок помеѓу новиот мирис и трајното искуство. Кога повторно ќе дојдете во контакт со истиот мирис, асоцијацијата што е направена сè уште е таму и веднаш предизвикува соодветно расположение или реакција. И бидејќи се среќаваме со повеќето нови мириси во детството, вообичаено е многу од нашите познати мириси да будат спомени од детството!

Мирис и вкус

Мирисот може да влијае на нашиот вкус! Истражувачите тврдат дека 80% од вкусот на храната што ја јадеме доаѓа од нејзиниот мирис. Ова е и причината зошто многу намирници ни изгледаат нездрави кога сме под стрес! Поконкретно, пупките за вкус на нашиот јазик можат да откријат само 4 основни вкусови: слатко, солено, кисело и горчливо. Останатите вкусови на нашата храна се препознаваат со помош на мирисот!

Мирис и време

Дали знаевте дека мирисот може да влијае на перцепцијата на времето? На пример, истражувањата покажаа дека специфичните мириси како што е талкот за бебиња имаат ефект на побавно воочување на текот на времето додека други како кафето побрзо! Се разбира, ова откритие не остана незабележано од пазарџиите ширум светот, бидејќи многу пријатни мириси се користат за да се продолжи времето поминато на купувачката јавност во продавниците и да се зголемат шансите за купување производ!

Мирис и здравје

Создавањето пријатна атмосфера во здравствените домови, клиниките и болниците е директно поврзано со мирисот на просторот! На пример, мирисот на лаванда е широко користен во домовите за стари лица за да ги смири жителите, како и во болничките чекални за да ги смири вознемирените и исплашените посетители. Не само тоа, туку сите горенаведени центри се склони кон непријатни мириси, што ја прави употребата на пријатен мирис уште попотребна!

Мирис и продуктивност

Мирисот може да влијае на нивото на продуктивност во работната средина. Поконкретно, откриено е дека одредени мириси имаат стимулирачки ефект врз вработените, што доведува до зголемени перформанси. Во една студија спроведена во канцеларија во Јапонија, беше откриено дека прскањето со мирис на лимон во зградата ја зголемува продуктивноста на вработените за 54%! Не само тоа, туку многу мириси се покажаа како ефикасни во зајакнувањето и подобрувањето на функцијата на нашиот мозок за време на нашите поспани, пладневни часови.

За нашите производи

НЕШТА КОИ ТРЕБА ДА ГИ ЗНАЕТЕ

Според експертите, потрошувачите го следат својот нос! Навистина, во последниве години компаниите постепено почнаа да го префрлаат својот интерес од другите сетила (вид, слух, допир) и се повеќе се фокусираат на мирисот за да ги привлечат потрошувачите. Научниците од областа на парфимеријата потврдуваат дека мирисот сега се издвојува како најсилно од сите сетила, бидејќи е директно поврзан со меморијата и емоциите!
Според неодамнешните истражувања, огромни 75% од нашите емоции се произведени од нашето сетило за мирис.

Иако на полето Маркетинг доминираат визуелните медиуми, голем процент од емотивните впечатоци со кои се среќаваат потрошувачите во секојдневниот живот се доживуваат преку сетилото за мирис. И бидејќи мирисот допира до мозокот пред другите сензорни перцепции, тој игра клучна улога во обликувањето на конечната одлука за купување, што им помага на бизнисите да ја постигнат толку посакуваната емоционална врска со своите клиенти!
Кога размислуваме за човечките сетила, мирисот е многу често една од последните работи што ни паѓа на ум. Најверојатно мислиме на видот, бидејќи тоа е најдиректното сетило преку кое го перцепираме светот. Или слух, на кој во голема мера се заснова модерната човечка комуникација. Дури и вкусот останува фиксиран во нашите умови благодарение на разновидноста на храната што ја консумираме на дневна основа за да преживееме.